Web-site-ul aplux.ro este gestionat de Gaboimpex SRL, in calitate de vanzator, cu sediul social in: Bem Jozsef, nr. 47, Targu Secuiesc, Romania, inregistrat la Registrul Comertului numar de identificare J14/460/2004, cod unic de inregistrare (CUI) 16964754.
1.1.2. Prezentul document stabileste termenii si conditiile de utilizare a website-ului si conditiile de achizitionare a produselor comercializate prin intermediul acestui Website (denumiti in continuare “Termeni si Conditii“). Acesti Termeni si Conditii cuprind drepturile si obligatiile partilor care decurg din sau sunt in legatura cu contractul de vanzare-cumparare (denumit in continuare “Contractul de vanzare-cumparare“) incheiat intre Vanzator si un cumparator individual prin intermediul web-site-ului Vanzatorului.
1.2.1. Cumparatorul Consumator– orice persoana fizica care, prin inregistrarea unei comenzi online pe acest site web, actioneaza in alte scopuri decat cele specifice activitatii sale comerciale sau profesionale, avand, potrivit legii, calitatea de consumator (denumit in continuare “Cumparatorul“.)
1.2.2. Relatiile juridice dintre Vanzator si Cumparator care nu sunt in mod expres stipulate in acesti Termeni si Conditii sunt guvernate de prevederile in vigoare ale art.1650 si urmatoarele din Legea nr.287/2009 privind Codul Civil, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordonanta Guvernului nr.21/1992 privind protectia consumatorilor si legislatia aferenta, cu modificarile si completarile ulterioare.
Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate respectiv prestate de catre VANZATOR, CUMPARATORULUI si sunt reprezentate prin mobilier, accesorii birou si/sau decoratiuni achizitionate de catre Cumparator, care corespund descrierii din cataloagele si documentatia producatorilor, ale caror caracteristici au fost agreate de Cumparator si inscrise in comanda, respectiv factura.
Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
O comanda valida, confirmata de catre Vanzator.
Toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.
Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile pe site.
Vanzatorul va informa Cumparatorul, prin email/sms, preluarea comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Inregistrarea unei comenzi online de catre Vanzator, discutiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare si confirmare ferme ale comenzii si, in consecinta, NU semnifica incheierea contractului la distanta.
Daca Vanzatorul confirma explicit o comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare scrisa (e-mail, SMS) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.
Comanda se considera valida numai dupa confirmarea de catre Vanzator a disponibilitatii stocului, a pretului precum si a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumparator.
In lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, si documentele fiscale. (Factura de marfa si respectiv Factura de servicii).
Il constituie vanzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, in conformitate cu disponibilitatea stocului, pretul si caracteristicile mentionate in confirmarea transmisa de Vanzator pentru validarea comenzii prin care Cumparatorul si-a exprimat intentia de achizitie.
Clientul se inregistreaza in SITE pe baza unui user si a unei parole unice, selecteaza produsele, isi exprima acordul cu Termenii si Conditiile magazinului online https://www.aplux.ro, apoi apasa butonul „Adauga in Cos.” In „Cosul meu”, clientul are posibilitatatea sa parcurga lista produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin accesarea butonului „Finalizeaza comanda”. Ulterior finalizarii comenzii, clientul va primi in vederea validarii acesteia, o confirmare scrisa din partea Vanzatorului, privind disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.
Il constituie pretul vanzarii Produselor, cuprins in comanda validata prin confirmarea de catre Vanzator. Cu toate acestea, aplux.ro atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE- ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra pretului corect, mentionandu-l in cuprinsul confirmarii comenzii.
Pretul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre urmatoarele modalitati, functie de optiunea clientului:
plata online cu card ( card personal sau al societatii cumparatoare, in conditii de deplina securitate, fara a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzactii; platile se realizeaza prin intermediul euplatesc.ro); ordin de plata (in baza facturii proforme emise de catre Vanzator);
Produsele comercializate de noi se livreaza prin curier rapid, sau cu masinile noastre proprii. Costul transportului este de 25 RON in cazul comenzilor cu contravaloarea de pana la 400 RON. Comenzile de peste 400 RON se livreaza gratuit.
In cazul produselor de dimensiune mare (seturi de grădină, canapele etc). livrarea se realizeaza utilizand masini proprii. In cazul in care o comanda contine mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va efectua o singura livrare dupa sosirea tuturor produselor pe stocul aplux.ro Cumparatorul are obligatia sa desfaca si sa verifice din punct de vedere cantitativ si calitativ coletele, pe baza etichetarii acestora, sa desfaca si sa verifice integritatea coletelor fragile precum si a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticla). Vanzatorul este obligat sa demonstreze Cumparatorului, la cererea acestuia, modul de utilizare si functionare a produselor cumparate, prin scheme si instructiuni de montaj. Vanzatorul va anunta Cumparatorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii. Vanzatorul, in cazul in care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Cumparator pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 30 de zile calendaristice. Termenele de livrare sunt afisate pe site la fiecare produs si variaza in functie de produs.
In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, a amanarii de catre Cumparator a termenului de livrare stabilit, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.
Deschideti coletul si verificati produsele dupa preluare! Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) va recomandam sa nu folositi produsul si sa aduceti situatia la cunostinta noastra in maxim de 24 ore de la livrare. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
Reprezinta punerea in stare de functionare a produsului si/sau produselor cuprinse in Comanda Clientului in stare validata, in conformitate cu specificatia prezentata pe site-ul https://www.aplux.ro. Acest serviciu se adreseaza EXCLUSIV produselor de mobilier.
In lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, si documentele fiscale. (Factura de marfa si respectiv Factura de servicii).
Potrivit legislatiei in vigoare (OUG 34/2014), Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris Vanzatorului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.
Clientul este informat asupra faptului ca, in cazul in care produsele a caror returnare prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 de zile de la data solicitarii returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeasi metoda de plata.
Clientul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care Vanzatorul accepta sa suporte acele costuri. In cazul vanzarii on-line, pentru produsele care au fost livrate la domiciliul Clientului la momentul incheierii contractului, Vanzatorul preia produsele cu masini proprii in cazul produselor HIGOLD, cheltuielile fiind suportate de client. In cazul altor produse modalitatea de retur se efectueaza folosind curieratul extern.
Clientul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Livrarea, transportul si/sau montajul sunt servicii oferite de catre noi si sunt incluse in pret. Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile Cumparatorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
Cererile de retur, va rugam sa ne trimiteti la adresa de email: info@aplux.ro
Descarca formular de retur: aici
Condiții generale de acordare a Garanției
În conformitate cu prevederile OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, precum și ale Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, prezentele condiții aferente garanțiilor oferite produselor noastre se aplică doar consumatorilor persoane fizice sau grupuri de persoane fizice care cumpără, dobândesc, utilizează ori consumă produse în afara activității lor profesionale sau comerciale. Vânzătorul se angajează să garanteze conformitatea bunurilor achiziționate precum și remedierea eventualelor vicii ascunse ale produselor pe care le comercializează.
Vânzătorul se angajează să livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului https://www.aplux.ro/ și cu calitățile și caracteristicile înscrise pe factură/contract. Produsul este considerat neconform dacă nu are aceleași calități precum este descris în cadrul site-ului https://www.aplux.ro/ sau dacă nu are calitățile și caracteristicile înscrise pe factură/contract.
În cazul lipsei conformității în termenul de garanție, cumpărătorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau înlocuirea acestuia. În situația în care repararea sau înlocuirea nu sunt posibile, clientul poare beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de rambursarea contravalorii produsului. (se va considera prețul produsului din momentul achiziției).
Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa din colet a unei componente înainte de începerea montajului și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului.
Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă produsul a fost vândut cu mici defecte, iar acest lucru a fost specificat pe factură sau în contract. În acest caz produsul beneficiază de o garanție de 2 ani, dar defectul inițial nu va fi acoperit de garanție.
Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele manufacturate și cele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din lemn masiv pot prezenta mici crăpături sau noduri în funcție de natura lemnului sau ca pot apărea în timp mici crăpături în funcție de condițiile în care sunt păstrate produsele – la temperaturi situate în afara intervalului 18-30 de grade Celsius și umiditate ridicată. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.
Vânzătorul acordă 2 ani garanție care începe de la data livrării produselor. În această perioadă, dacă deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, Vânzătorul își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.
Orice reclamație va fi însoțită de bonul fiscal sau factura fiscală aferentă produsului cumpărat. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanției într-un termen maxim de 15 de zile. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. În cazul unui produs reparat perioada necesară reparației prelungește perioada de garanție rămasă.
Încărcarea inegală a dulapurilor cu obiecte sau mișcarea lor din loc pot să deregleze ușile sau sertarele. După efectuarea montajului și instalării și după efectuarea reglajelor la sertare și uși, confirmate de Cumpărător prin semnătura, Vânzătorul nu mai are nicio obligație privind repetarea acestor servicii. În lipsa unei alte specificații, încărcarea maxima pe polița este de 7kg. Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) și întinderea pielii sau stofei (la canapele și saltele) precum și mătuirea sau, după caz, lustruirea produselor, toate acestea produse în timp, ca urmare a uzurii într-o utilizare normală nu sunt considerate defecte. În primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanică folosită la umplerea pernelor la canapele și la saltele se va tasa ușor după care se va stabiliza complet, de aceea este normală apariția unor cute ale tapițeriei. Buretele se pot tasa în timpul transportului de aceea este necesară o modelare a umpluturii din perne prin baterea ușoară a acestora.
În cazul în care Cumpărătorul a optat pentru livrare și montaj, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea manipularea produselor dacă nu exista un spațiu suficient de manevra în zona ușilor, holurilor sau în casa scării. Deși este asistat în procesul de vânzare de angajații Vânzătorului, Cumpărătorului îi revine întreaga răspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor, precum și locul unde urmează a fi instalat produsul. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind manipularea altor obiecte existente în spațiul unde vor fi instalate produsele. În lipsa unei notificări de la Cumpărător, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind transportul produselor dacă nu sunt condiții corespunzătoare privind accesul, manevrarea și parcarea în siguranță a autovehiculului sau dacă prin aceasta se încalcă legea.
Cumpărătorul va semnala Vânzătorului orice neconformitate în termen de garanție în scris la adresa Vânzătorului (Târgu Secuiesc Str. Cimitirului, nr. 24, corp B Jud. Covasna) sau la adresa de email: info@aplux.ro.
Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:
ATENȚIONĂRI PRIVIND SIGURANȚA UTILIZĂRII PIESELOR DE MOBILIER
Ne dorim că casa dumneavoastră să fie un loc sigur, în ceea ce privește siguranța copiilor. Accidentele casnice în care sunt implicați copiii pot avea loc la cea mai mică clipă de neatenție, însă pot fi prevenite cu succes printr-o pregătire serioasă a amenajării.
Pentru a evita căderea pieselor de mobilier și accidentele aferente acestora, recomandăm prinderea mobilierului pe perete. Printre măsurile pe care le puteți lua pentru asigurarea mobilierului, se numără și distribuirea corectă a obiectelor în sertare. Pentru un bun echilibru al piesei de mobilier, obiectele grele trebuie să fie așezate în sertarele de jos. De asemenea, se impune evitarea situațiilor în care cei mici se joacă cu piesele de mobilier, agățându-se de sertare, uși sau polițe.
Instrucțiuni privind utilizarea și întreținerea tapițeriilor la mobilierul tapițat. Pentru a prelungi durata de utilizare a canapelei voastre nu săriți, nu vă aruncați, nu vă așezați pe brațe, nu trageți de perne, nu împingeți, ci ridicați-o de la bază. La montarea picioarelor canapeaua se va așeza pe spate, se vor strânge ferm picioarele apoi se va așeza în poziție ridicând-o.
Garantiile comerciale nu afecteaza garantia legala privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.
Nici una dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Pentru a afla mai multe despre modalitatea de interactiune cu website-ul nostru va rugam sa accesati Politica despre Cookies.